Red Dev Studio i MedFood Group mają JV dotyczące projektu serii gier

ISBNews
09.07.2019 08:30
A A A


Warszawa, 09.07.2019 (ISBnews) - Szykujące się do debiutu na NewConnect Red Dev Studio zawarło joint venture z MedFood Group dotyczące stworzenia serii gier przygodowych promujących zdrowy styl życia, podano w komunikacie. 

"Obie spółki planują debiut na NewConnect, w tym Red Dev Studio już w najbliższych tygodniach. MedFood Group obecnie prowadzi zbiórkę crowdfundingową na Crowdway, a na giełdę chce wejść do końca 2019 r." - czytamy w komunikacie.

Porozumienie o współpracy między Red Dev Studio i MedFood Group obejmuje stworzenie serii gier na platformy stacjonarne i mobilne. W jej ramach powstanie jedno większe przedsięwzięcie oraz cykl mniejszych, których wspólnym mianownikiem będzie zdrowy styl życia, podano także.

"Chcemy wspólnie wykorzystać modę na zdrowy tryb życia i dynamikę branży health & wellness w kraju i na świecie. Efektem połączenia kompetencji technologicznych Red Dev Studio i wiedzy oraz doświadczenia zespołu ekspertów MedFood Group jest unikalna na rynku synergia, dzięki której mogą powstać angażujące i ciekawe dla odbiorców gry, które jednocześnie będą spełniać cele edukacyjne, jak nauka zdrowego stylu życia, kształcenie właściwych nawyków żywieniowych czy motywowanie do aktywności fizycznej" - powiedział prezes i akcjonariusz MedFood Group Marcin Marcinkiewicz, cytowany w komunikacie.

Głównym produktem współpracy między Red Dev Studio i MedFood Group będzie gra przygodowo-detektywistyczna, zaprojektowana w sposób umożliwiający rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do przedstawionego futurystycznego świata, podano także.

"Gracz otrzyma wciągającą i rozgałęzioną fabułę, a jednocześnie niejako w tle będzie poznawał zasady zdrowego odżywiania się i zdrowego życia. Szacujemy, że koszt produkcji i promocji gry wyniesie około miliona złotych, a produkcja zajmie około roku intensywnych prac" - dodał prezes i akcjonariusz Red Dev Studio Wojciech Sypko, cytowany w komunikacie.

Gra będzie dystrybuowana przez krajowe i zagraniczne kanały MedFood Group, a także platformy online na całym świecie. Zysk spółek ma pochodzić z jej sprzedaży, content marketingu oraz lokowania produktów MedFood i producentów zdrowej żywności na lokalnych rynkach. 

?Zakładamy sprzedaż około dwudziestu tysięcy kopii 'zdrowej gry' w ciągu roku od jej premiery" ? stwierdził Marcinkiewicz.

Uczestnicy joint venture zamierzają pracować również nad cyklem mniejszych gier, przeznaczonych na urządzenia mobilne i skierowane do ściśle określonych grup odbiorców. Spółki połączył pomysł na biznes, a także plany rozwoju na rynku kapitałowym, wskazano także.

MedFood Group zamierza zadebiutować na NewConnect do końca 2019 r. Wejściu na giełdę będzie towarzyszyć emisja akcji o wartości do 3 mln zł. 

"Debiut na NewConnect, a docelowo na rynku głównym GPW, był od początku celem strategicznym naszego projektu inwestycyjnego. Obecnie na NewConnect i głównym parkiecie nie ma spółki o tak innowacyjnym i kompleksowym profilu działalności w branży health & wellness. Nasze nowatorskie i unikalne podejście obecności na tym rynku pokazuje właśnie kooperacja z Red Dev Studio, mająca na celu wykorzystanie nowych technologii do promowania zdrowego trybu życia" - dodał prezes.

Przed planowanym debiutem MedFood Group prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway. Cel zbiórki to 800 tys. zł, przy aktualnej wycenie spółki na poziomie 8 mln zł. 

MedFood Group SA jest innowacyjną, polską firmą działającą na rynku health&wellness. Obecnie prowadzi sześć poradni dietetycznych oraz organizuje e-porady i webinaria skoncentrowane na zdrowym stylu życia, dietetyce, medycynie sportowej i psychologii. Pracuje również nad wprowadzeniem aplikacji i gier wspierających zdrowie i ideę work-life balance.

Red Dev Studio SA to kilkunastoosobowa spółka gamingowa, realizująca gry na platformy mobilne i stacjonarne. Skupia młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Steam, App Store oraz Google Play. Olsztyński zespół zakłada produkcję kilku tytułów rocznie, w tym również na platformę Nintendo Switch.

(ISBnews)