ESL stworzy w Katowicach studio esportowe dla rozgrywek PUBG Mobile

ISBNews
27.03.2020 11:51
A A A


Warszawa, 27.03.2020 (ISBnews) - ESL stworzy w Katowicach studio esportowe z myślą o rozgrywkach PUBG Mobile, podała największa firma esportowa na świecie.

"ESL łączy siły z PUBG Mobile, najpopularniejszą grą mobilną Tencent Games i PUBG Corp., aby stworzyć nowy program esportowy, który da graczom na całym świecie szansę na walkę o część z puli nagród w wysokości 5 milionów USD. Zupełnie nowy format będzie częścią ekosystemu rozgrywek w PUBG Mobile 2020. ESL będzie wspierać realizację projektu, poprzez budowę nowego, innowacyjnego studia w Katowicach, przeznaczonego wyłącznie do rozgrywek w PUBG MOBILE. Studio stanie się domem dla pojedynków offline, gdy tylko pozwoli na to globalna sytuacja epidemiologiczna" ? czytamy w komunikacie.

Wcześniej ESL ogłosiła wdrożenie jednego z czterech globalnych Centrów Produkcyjnych w Katowicach. ESL Production Hub ma być odpowiedzialny za realizację międzynarodowych formatów e-sportowych.

"Możliwość wspierania PUBG MOBILE w rozwijaniu się jako prawdziwie globalnego tytułu esportowego, to dla nas zaszczyt i przywilej. ESL ma ogromną wiedzę na temat tego, jak z powodzeniem tworzyć otwarte rozgrywki na wszystkich poziomach. Obecnie ważne jest, aby cała esportowa społeczność działała w sposób, który zagwarantuje rozwój esportu na nadchodzące lata z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. PUBG Mobile i ESL razem mogą to osiągnąć, czego efektem jest wysokiej klasy ekosystem rozgrywek esportowych" - powiedział wiceprezes ds. operacji i strategii produktu w dziale rozwoju wydawnictw ESL Fabian Scheuermann, cytowany w komunikacie.

W ramach umowy przez cały 2020 r. ESL będzie pełnił rolę partnera handlowego PUBG Mobile Esports Program. Firma wraz z PUBG Mobile rozszerzy prawa do transmisji, jak również wzmocni dział współpracy z markami, by stworzyć podstawy dla perspektywicznego i skutecznego systemu konkurencji dla zespołów i ich potencjalnych partnerów.

ESL jest największą na świecie firmą esportową. Od 2000 roku, ESL kształtuje branżę wykorzystując najbardziej popularne gry wideo poprzez liczne turnieje online i offline w tym ESL One, Intel Extreme Masters, ESL Pro League oraz mistrzostwa krajowe ESL, puchary amatorskie. ESL jest częścią MTG, wiodącej międzynarodowej grupy cyfrowej rozrywki.

(ISBnews)