SkinWallet celuje w pozycję globalnego lidera obrotu dobrami cyfrowymi

ISBNews
19.05.2020 11:09
A A A


Warszawa, 19.05.2020 (ISBnews/ISBtech.pl) - SkinWallet - szykująca się do debiutu na NewConnect spółka obrotu dobrami cyfrowymi - celuje w pozycję największego gracza na rynku obrotu dobrami cyfrowymi w grach, poinformował ISBtech prezes SkinWallet Kornel Szwaja. W połowie roku spółka chce uruchomić platformę bezpośredniego handlu przedmiotami z gier oraz usługami między graczami.

"Działamy w branży, która nie ma wyraźnego lidera. Naszym celem jest zostać największym graczem na rynku obrotu dobrami cyfrowymi w grach" - powiedział ISBtech Szwaja.

Skinwallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra "Counter-Strike: Global Offensive", platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry "Dota 2" oraz "Team Fortrest 2", a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier.

"Chcemy rozwijać funkcjonalności, które przyciągają do nas kolejnych użytkowników, sprawiają, że jesteśmy dla nich bardziej atrakcyjni. Przede wszystkim pracujemy nad kolejnymi grami (m.in. 'H1Z1', 'RUST') oraz nowymi lokalizacjami. Przez lokalizację rozumiemy nie tylko wersję językową platformy, ale przede wszystkim systemy płatności dostosowane i popularne na danych rynkach regionalnych, a dodatkowo - lokalne działania promocyjne" - dodał członek zarządu Dawid Chomicz.

Widzi on potencjał kilkudziesięciu takich kombinacji gra-kraj, które sukcesywnie spółka będzie wdrażać. SkinWallet pracuje również nad rozwojem platformy bezpośredniego handlu przedmiotami z gier oraz usługami między graczami.

"To dla nas naturalny kierunek rozwoju, dający naszym użytkownikom więcej możliwości - takich jak możliwość kupowania przedmiotów oraz ich sprzedaż w modelu aukcyjnym. Segment usług również znajduje się na naszej roadmapie. Jest to zestaw usług, w którym wprawiony gracz dysponujący czasem wolnym pomaga innemu graczowi rozwijać postać. W marcu udostępniliśmy pierwszą część projektu, czyli katalog produktów z gier. Ma on na celu budowanie pozycji SEO strony, pozyskanie użytkowników przez wyszukiwarki. Pełną wersję platformy chcemy uruchomić już na przełomie II i III kwartału. W długim terminie chcemy być również dostawcą technologii, która umożliwi producentom gier w prosty sposób wdrażać do swoich produkcji ekonomię opartą o dobra cyfrowe" - podsumowuje zarząd.

Skinwallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra "Counter-Strike: Global Offensive", platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry "Dota 2" oraz "Team Fortrest 2", a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier.

Sebastian Gawłowski

(ISBnews/ISBtech.pl)