Vivid Games planuje m.in. debiut gry 'Mayhem Combat' na Nintendo Switch w br.

ISBNews
12.04.2021 12:05
A A A

Warszawa, 12.04.2021 (ISBnews) - Vivid Games jeszcze w tym roku planuje debiut gry "Mayhem Combat" na Nintendo Switch, ale wcześniej, bo już w III kw. 2021 r. może ukazać się gra "Real Boxing 2", poinformował prezes Jarosław Wojczakowski. W tym roku spółka planuje także 10 soft launchy nowych gier.

"Jeszcze w tym roku zaplanowana jest premiera 'Mayhem Combat' na Nintendo Switch. Jesteśmy przekonani, że potencjał tytułu zostanie wykorzystany w większym stopniu na konsoli Nintendo Switch" - powiedział Wojczakowski podczas czatu dla inwestorów na portalu Stockwatch.pl.

Gra "Mayhem Combat" (wcześniej "Metal Fist") zadebiutowała w czerwcu 2018 r. w sklepie Apple App Store, a w lipcu tego samego roku - w sklepie Google Play. "Mayhem Combat" opiera się na rozgrywkach multiplayerowych, oferując kilka trybów gry: klasyczny 1v1, Tag Battle, oraz 10-osobowy "Mayhem Royale", posiada również kampanię dla jednego gracza. System walki zawierający unikalne ciosy specjalne dla każdej postaci, combosy oraz żywioły połączone z wyposażeniem gwarantuje różnorodność i dynamizm rozgrywek

Prezes ujawnił także, że spółka szuka obecnie nowego wydawcy dla gry "Godfire: Rise of Prometheus".

Podkreślił, że obecnie największym źródłem przychodów dla spółki są Google Play i Apple App Store, a przychody z Nintendo Switch stanowią znacznie mniejszy udział w obrotach. 

Zapowiedział także, że gra "Real Boxing 2" na Nintendo Switch pojawi się w III kw. 2021 r.

"QubicGames ogłosił ostatnio, że premiera 'Real Boxing 2' na NS odbędzie się w III kw. 2021. Zależy nam na tym, aby jakość tytułu była jak najlepsza. Podczas procesu portowania musieliśmy zaktualizować wersję silnika do najnowszej, co zajęło więcej czasu niż pierwotnie zakładaliśmy. Na szczęście mamy to już za sobą i najnowsza wersja silnika została zaimplementowana także w wersji mobilnej" - powiedział prezes. 

Dodał, że obecnie "Real Boxing 2" zarabia najwięcej, bo ok. 60% swoich przychodów generuje w USA, a pozostała część dzieli się na inne kraje, spośród których Chiny nie wyróżniają się szczególnie dużym udziałem. 

W tym roku spółka zapowiada także 10 soft launchy nowych gier.

"Zaplanowaliśmy na ten rok 10 soft launchy nowych gier, z czego kilka z pewnością trafi do sprzedaży. Ponadto stworzyliśmy własną efektywną strategię analizy i wykorzystania danych oraz płatnego pozyskiwania użytkowników, co znajduje odzwierciedlenie w przychodach z obecnego portfolio" - dodał Wojczakowski.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)