Drago entertainment zadebiutuje na rynku NewConnect w środę

ISBNews
23.04.2021 09:35
A A A

Warszawa, 23.04.2021 (ISBnews) - Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wyznaczyła pierwszy dzień notowań Drago entertainment na rynku NewConnect na środę, 28 kwietnia 2021 roku, podała spółka.

"Z satysfakcją informuję, że 28 kwietnia Drago entertainment dołączy do grona spółek notowanych na NewConnect. Z ogromną radością czekamy na ten dzień. Nasza spółka działa na rynku od ponad dwudziestu lat. Ufam, że inwestorzy docenią nasze wieloletnie doświadczenie, naszą pracę i perspektywy rozwoju, a sam debiut będzie udany" - powiedziała prezes Joanna Tynor, cytowana w komunikacie.

W dniu debiutu Drago entertainment na rynek NewConnect trafi 1 001 300 akcji zwykłych na okaziciela serii A oraz 70 050 akcji zwykłych na okaziciela serii C o wartości nominalnej 0,1 zł każda.

Tego samego dnia, tj. 28 kwietnia, na platformie Steam udostępniony zostanie "Gas Station Simulator Early Days", czyli bezpłatny prolog do autorskiego projektu studia pt. "Gas Station Simulator". Premiera pełnej wersji symulatora odnowy i renowacji stacji benzynowej zaplanowana jest na I połowę br., podano również.

Równolegle spółka kontynuuje prace nad kilkoma innymi autorskimi grami z gatunku symulator. Mowa m.in. o "Winter Survival Simulator", "Food Truck Simulator" oraz "Airport Contraband". Wszystkie tytuły znajdują się na top wishlist platformy Steam. Studio w zapowiedzi ma także: "Detective Simulator", "Paparazzi Simulator" oraz "Miner' s Hell", wymieniono.

Wydawcą większości gier autorstwa Drago entertainment jest notowana na NewConnect spółka Movie Games.

Drago entertainment do tej pory przeprowadziło dwie oferty publiczne akcji w formie crowdfundingu udziałowego. Pozyskane środki zostały przeznaczone na rozwój autorskich produkcji spółki.

Drago entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier.

(ISBnews)