Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Warszawa, 13.08.2019 (ISBnews) - Vivid Games ogłosił daty premier dwóch gier z segmentu mid-core. "Gravity Rider Zero" trafi do Apple App Store i Google Play 26 sierpnia. Premierę "Zombie Blast Crew" zaplanowano zgodnie z tematyką - na Halloween, podała spółka. W tym roku Vivid planuje wypuścić jeszcze 10 gier mobilnych z segmentu casual, a także pierwsze tytuły na konsolę Nintendo Switch.

"'Gravity Rider Zero' to kontynuacja marki Gravity Rider, która trafiła do tej pory do 6,5 mln użytkowników. Zaoferuje ona graczom 100 tras i blisko 20 pojazdów. Tytuł trafi również na platformę Nintendo Switch. Oficjalna premiera w sklepie Apple App Store odbędzie się 26 sierpnia. Tytuł zadebiutuje równocześnie w sklepie Google Play. Wykorzystaliśmy sprawdzony gameplay modyfikując strukturę gry tak aby lepiej dopasować ją do oczekiwań graczy. Zmieniliśmy monetyzację, koncentrując się przede wszystkim na formatach reklamowych, subskrypcji oraz bezpośrednich zakupach pojazdów" - skomentował prezes Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Dodał, że spółka ma "szerokie plany dotyczące tej marki".

"Będziemy wprowadzać do niej komponent synchronicznego multiplayera, jak również możliwości kreacji poziomów przez graczy. Rozważamy również kolejne platformy sprzętowe" ? kontynuował Kościelny.

"Zombie Blast Crew" to gra akcji, osadzona w realiach apokalipsy Zombie. Tytuł zaoferuje możliwość rozgrywki w trybach eventowych, wieloosobowych i survivalowych, turnieje, listy rankingowe oraz kampanię jednoosobową. Premiera w kanałach dystrybucji zaplanowana jest na 31 października, podano także.

"Utrzymując niskie koszty produkcji udało nam się wykonać znacznie większą pracę niż pierwotnie zakładaliśmy. Istotnie ulepszono konstrukcję meta-gry, system progresji gracza jak również sam gameplay, który zaoferuje znacznie bardziej urozmaiconą i wciągającą rozgrywkę. Do dyspozycji graczy będzie większa liczba postaci i contentu" - wskazał Kościelny.

Zaznaczył, że od kilku miesięcy spółka testuje grę i jest zadowolona ze wzrostu metryk.

"Zdecydowaliśmy wydać grę o Zombie podczas Halloween, co punktu widzenia marketingu ma największy sens" - stwierdził Kościelny.

Oprócz nowych gier mobilnych mid-core anonsowanych powyżej, do końca roku portfolio Vivid Games powiększy się przynajmniej o katalog gier mobilnych z segmentu casual. Pierwsze tytuły powinny trafić również do dystrybucji w sklepie Nintendo eStore dzięki współpracy Qubic Games, podano także.

"Jesteśmy w trakcie ewaluacji licznych nowych projektów, zarówno pochodzących z programu wydawniczego, jak również nowych gier Vivid Games. W najbliższym czasie będziemy ogłaszać nowe tytuły" - podsumował Kościelny.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem